delogbruk.no

samarbeid - utdanning - framtid

Har du problemer av noe slag med å komme i gang eller med å orientere deg i nettverket, så kom med nødropene her! Tekniske problemer, vurdering av type innhold som passer her - ingen spørsmål er for dumme i denne tråden, og alle får svar.

Merker: hjelp

Visninger: 437

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Dette har jeg opplevd også, irriterende... Jeg har akkurat haket av for at jeg ikke ønsker epost fra d&b under mine innstillinger.
Hei. Dessverre dukkar det opp spam-robotar på del og bruk med ujamne mellomrom. Me som moderere og administrerer fjerner desse brukarane så raskt me klarar, men det er ofte etter at dei har rukke å senda ut meldingar. Når me merker desse brukarane som spammarar så vert alt dei har skrive fjerna frå d&b, unntaket er e-postvarsla.

Dersom du får slike meldingar er det fint om du gir oss eit hint, gjerne via "meld fra om et problem" nederst på sida. Då får alle moderatorane varsel og kan fjerna desse brukarkontoane.
Me prøver å følgja med på nyregistreringar for å luka ut slike spamrobotar, men i ein travel kvardag rekk me ikkje å fanga opp alle med ein gong.

Mvh
Guttorm
Det ligg litt rundt om, men prøv gjerne http://delogbruk.wikispaces.com

Hvordan legger jeg inn filer i innleggene mine slik at andre kan laste disse ned?

Hmm. Jeg fant løsningen med en gang..

Hei, jeg må beskjemmet innrømme at selv om jeg har vært medlem ei stund har jeg vært helt passiv - inntil nå. Nå dukker det plutselig opp en problemstilling som jeg ønsker å lufte, og da lurer jeg på hvordan jeg gjør det. Jeg ønsker ganske enkelt å spørre ut i det ganske land om noen har erfaring med elever med minoritetsspråklig bakgrunn på vg2 yrkesfag - som har blitt trukket ut til skriftlig eksamen i norsk som andrespråk (eksamen med kode nor 1045). Finnes det eksamensoppgaver fra tidligere år som det går an å få tak i? Vennlig hilsen Gro Helen Preston, Haugaland vgs

Hei Gro! Ingen grunn til å være beskjemmet:) Beklager litt sent svar, jeg har vært bortreist noen dager. 

Dette kan du sikkert få svar på, og jeg foreslår at du spør i norskgruppa. Du kan også høre med Utdanningsdirektoratet. Har du Twitterkonto? Det er enkelt å få svar fra dem via @udir. 

RSS

Siste aktivitet

Inger Marie Wetjen ble med i Even Nordø sin gruppe
for 10 minutter siden
Inger Marie Wetjen svarteLars Tressum sin diskusjon Muntlig eksamen i 2P i gruppen Matematikk videregående
for 3 timer siden
Inger Marie Wetjen ble med i Jan Erik Espelid sin gruppe
for 3 timer siden
ProfilikonInger Marie Wetjen, Tove Midtbø, Anita Møller og 2 til ble med i delogbruk.no
for 3 timer siden

Arrangementer

Bilder

Laster...
  • Legg til bilder
  • Vis alle

© 2013   Created by Ingunn Kjøl Wiig.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår