samarbeid - utdanning - framtid
Merker: hjelp
Permalink Svar innen Inger Marie Haug den 27 april 2011 kl. 16.47
Permalink Svar innen Guttorm Hveem den 29 april 2011 kl. 23.31
Permalink Svar innen Guttorm Hveem den 24 august 2011 kl. 16.36
Permalink Svar innen Øyvind Jakobsson den 21 november 2011 kl. 12.25 Hvordan legger jeg inn filer i innleggene mine slik at andre kan laste disse ned?
Hmm. Jeg fant løsningen med en gang..
Permalink Svar innen Gro Helen Preston den 24 april 2012 kl. 11.02 Hei, jeg må beskjemmet innrømme at selv om jeg har vært medlem ei stund har jeg vært helt passiv - inntil nå. Nå dukker det plutselig opp en problemstilling som jeg ønsker å lufte, og da lurer jeg på hvordan jeg gjør det. Jeg ønsker ganske enkelt å spørre ut i det ganske land om noen har erfaring med elever med minoritetsspråklig bakgrunn på vg2 yrkesfag - som har blitt trukket ut til skriftlig eksamen i norsk som andrespråk (eksamen med kode nor 1045). Finnes det eksamensoppgaver fra tidligere år som det går an å få tak i? Vennlig hilsen Gro Helen Preston, Haugaland vgs
Permalink Svar innen Ingunn Kjøl Wiig den 30 april 2012 kl. 11.26 Hei Gro! Ingen grunn til å være beskjemmet:) Beklager litt sent svar, jeg har vært bortreist noen dager.
Dette kan du sikkert få svar på, og jeg foreslår at du spør i norskgruppa. Du kan også høre med Utdanningsdirektoratet. Har du Twitterkonto? Det er enkelt å få svar fra dem via @udir.
Inger Marie Wetjen svarte på Lars Tressum sin diskusjon Muntlig eksamen i 2P i gruppen Matematikk videregående
© 2013 Created by Ingunn Kjøl Wiig.
Drives av